ღღبهترین نرم افزار های اسلامیღღ
درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب
نويسندگان
چهار شنبه 2 فروردين 1391برچسب:, :: 23:7 ::  نويسنده : امير خليل
دانلود رايگان کتاب الکترونيکی قرآن مجيد:

ParsQuran Daily Verse     ParsQuran Daily Verse 

ParsQuran Daily Verse    

براي ديدن عکسها روی آنها کليک کنيد

مشخصات برنامه:

  - نمايش متن تمامی سوره های قرآن
  - قرآن به سه زبان فارسی, عربي و انگليسی
  - قابليت چاپ کردن سوره ها
  - امکان جستجوی قرآن با وصل شدن به وبسايت پارس قرآن

برنامه را مي توانيد از اينجا دانلود کنيد:
دانلود برنامه برای Windows XP
دانلود برنامه برای Windows Vista

چهار شنبه 2 فروردين 1391برچسب:, :: 23:7 ::  نويسنده : امير خليل
دانلود نرم افزار مجاني آيه امروز پارس قرآن:

ParsQuran Daily Verse

مشخصات برنامه:

  - نمايش آيات تصادفي از قرآن مجيد
  - قابليت تنظيم براي نمايش زمانبندي شده آيات قرآن
  - قابليت خواندن دنباله آيه مورد نظر با وصل شدن به وبسايت پارس قرآن

برنامه را مي توانيد از اينجا دانلود کنيد:
دانلود برنامه

توجه: براي اجراي اين برنامه, NET Framework. بايد در رايانه شما نصب شده باشد. در صورت موجود نبودن, برنامه از شما خواهد خواست که اول NET Framework. را نصب کنيد

چهار شنبه 2 فروردين 1391برچسب:, :: 23:7 ::  نويسنده : امير خليل
نام فایل

u999.zip

آدرس اینترنتی
حجم فایل 459 KB
تعداد دانلود 32792
تاریخ انتشار 1390/02/22 12:47 PM
تاریخ آخرین دانلود 1390/11/27 01:04 PM
توضیحات
چنانچه این فایل را ناقض قوانین و مقررات سایت می دانید، لطفا به ما گزارش دهید.
چهار شنبه 2 فروردين 1391برچسب:, :: 23:7 ::  نويسنده : امير خليل
انواع فارسي ساز آفيس،فارسي ساز ويندوز xp،فارسي ساز ويندوز سون،فارسي ساز کيبورد.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
چهار شنبه 2 فروردين 1391برچسب:, :: 23:7 ::  نويسنده : امير خليل
 کلیک کن 

سه شنبه 7 تير 1390برچسب:, :: 19:0 ::  نويسنده : امير خليل
بسیاری از افراد از ابزارهای مختلفی برای آگاهی فوری از اتفاقات جدید استفاده می کنند. ابزارهایی تحت عنوان Notifier یا آگاه ساز که برای اطلاع از رسیدن ایمیل جدید، توئیت جدید و … استفاده می شوند و به سرعت ما را از وضعیت حساب کاربری مان در سایت ها و سرویس های ایمیل مختلف مطلع می کنند. اما باید توجه داشت که بسیاری از این ابزارها اطلاعات دریافتی را در بسته هایی بدون محافظ امنیتی به دست ما می رسانند که استفاده از آنها (خصوصاً جهت آگاهی از ایمیل های جدید) توصیه نمی شود. پس راه حل چیست؟

 

اگر شما می خواهید محصولات خود را معرفی نمایید، بهترین راه، استفاده از پست الکترونیکی می باشد. پست الکترونیکی بدون شک برای این منظور بسیار موثر است. اگر شما می توانید محصول و یا خدمات خود را از طریق ایمیل به طور مستقیم به مشتریان معرفی نمایید، شانس بهتری درموفقیت خواهید داشت. ارسال ایمیلهای گروهی معمولا به طور تک به تک کاری بسیار مشکل است حتی اگر شما از نرم افزارهای مدیریت میل استفاده نمائید باز هم این کار را نمیتوانید به راحتی انجام دهید و در نتیجه شما نیاز به نرم افزاری دارید که برای شما اینکار را انجام دهد. پیشتر از این نرم افزارهای تحت وب (اسکریپت)زیادی به منظور اینکار ساخته شده اند که استقبال خوبی نیز از آن شد اما نرم افزاری که بتواند اینکار را تحت ویندوز انجام دهد به ندرت یافت میشود که اینکار را مهندسان و برنامه نویسان با استعداد ایرانی با یک نرم افزار کاملا فارسی در اختیار کاربران عزیز قرار داده اند.

SEG MR V1 نرم افزار کاملا فارسی در زمینه ارسال ایمیل گروهی می باشد. این برنامه با در اختیار داشتن ابزارهای حرفه ای ارسال ایمیل این امکان را در اختیارتان قرار می دهد تا به سادگی هر چه تمام تر ایمیل های مورد نظرتان را برای کاربران و میلهای مورد نظر خود ارسال نمائید. از نکات قابل توجه این برنامه ارسال ایمیل به گروه ایمیل های خبرنامه وبلاگ یا سایت اشاره کرد که هم باعث راحتی شما خواهد شد و هم کاری حرفه ای محسوب میشود . بدین ترتیب شما می توانید بدون هزینه کردن سرمایه برای تبلیغات در سایت های اینترنتی، تاثیری شگرفی را در فروش کالا، خدمات و یا افزایش بازدید وب سایت یا وبلاگ خود مشاهده کنید.



قابلیت های کلیدی نرم افزار SEG MR V1 :
- کاملا فارسی
- محیطی جذاب و کاربر پسند
- توانایی ارسال فایل به لیست ایمیل ها
- امکان پیش نمایش برای بررسی سند قبل از ارسال
- امکان ذخیره پیام و لیست ایمیل ها
- قابلیت استفاده آسان از HTML
- قابلیت تنظیم اکانت ارسالی
- بدون وارد کردن تنظیمات پورت و پروتکل
- ارسال تا 80 درصد به InBox
-.... ادامه مطلب

سه شنبه 7 تير 1390برچسب:, :: 19:0 ::  نويسنده : امير خليل

 

دانلود برنامه اذان برای کامپیوتر 

 

ساعت اذان بندر کلاهی روزانه

اذان بندر کلاهی یک ماهه

 

سه شنبه 7 تير 1390برچسب:, :: 19:0 ::  نويسنده : امير خليل
ا توجه به ضرورت استفاده از اينترنت براي دسترسي به خدمات مختلف اعم از رفع نيازهاي شخصي و كاري، كاربران چاره اي ندارند جز اينكه اطلاعات خود را در برخي از اين سايت ها وارد كنند تا بتوانند از خدماتي همچون بانكداري و تجارت الكترونيك، خريد الكترونيك و انجام امور روزمره عمومي بهره ببرند.
به گزارش فارس، در سال هاي اخير يكي از مشكلات مهم كاربران اينترنت انتشار اطلاعات در سايت هاي متعلق به شركت هاي ريز و درشت اينترنتي و سپس افشاي اين اطلاعات توسط آنها به علل مختلف بوده كه مشكلات زيادي را براي كاربران ايجاد كرده است.

با توجه به ضرورت استفاده از اينترنت براي دسترسي به خدمات مختلف اعم از رفع نيازهاي شخصي و كاري، كاربران چاره اي ندارند جز اينكه اطلاعات خود را در برخي از اين سايت ها وارد كنند تا بتوانند از خدماتي همچون بانكداري و تجارت الكترونيك، خريد الكترونيك و انجام امور روزمره عمومي بهره ببرند.

اما گاهي مديران اين سايت ها با كاربران صادق نيستند و اطلاعات مشتريان خود را براي كسب سود در اختيار اشخاص و گروه هاي ثالث مي گذارند و گاهي نيز هكرها به اين سايت ها هجوم آورده و با سوءاستفاده از ضعف هاي امنيتي آنها اطلاعات اشخاص را سرقت مي كنند.
سه شنبه 7 تير 1390برچسب:, :: 19:0 ::  نويسنده : امير خليل
هكرها روز به روز به روش های پیچیده‌تری برای سرقت اطلاعات كاربران روی می آورند، ولی با رعایت برخی نكات ساده می‌توان آسیب پذیری سیستم های رایانه‌ای را به حداقل رساند.
 آنجا كه این توصیه ها به زبان ساده و توسط یك هكر موفق سابق ارائه شده، می تواند راهگشای بسیاری از كاربران ساده و عادی باشد. این مطلب بر اساس مقاله شخصی آقای كوین میتنیك تهیه شده است.

 

وی از جمله هكرهایی است كه خوانندگان ایرانی اخبار فناوری اطلاعات هم با نامش آشنا هستند و یكی از جنجالی ترین هكرهای دنیا محسوب می‌شود.

كوین میتنیك

وی كه نام مستعار hacker poster boy را برای خودش انتخاب كرده بود، توسط وزارت دادگستری آمریكا به عنوان یكی از مهم‌ترین و تحت تعقیب ترین جنایتكاران رایانه ای تاریخ آمریكا معرفی شد. هك های او حتی موضوع دو فیلم سینمایی هم بوده است: Freedom Downtime و Takedown

میتنیك هك كردن را با سوءاستفاده از سیستم كارتی اتوبوس های لس آنجلس آغاز كرد تا به رایگان سوار اتوبوس شود. در ادامه به استراق سمع تلفنی پرداخت و سپس به سراغ شبكه های رایانه ای دیجیتال و سرقت از نرم افزارها رفت. وی دو سال و نیم از عمرش را صرف هك كردن رایانه ها، سرقت اسرار تجاری شركت ها و افراد، ایجاد اختلال در شبكه های تلفنی و نفوذ به سیستم ملی هشدار دفاعی در آمریكا نمود. او حتی از هك كردن رایانه های هكرهای همكارش نیز ابایی نداشت.

سه شنبه 7 تير 1390برچسب:, :: 19:0 ::  نويسنده : امير خليل
در این سایت میتونید به هزار سایت مفید دسترسی داشته باشید .
این سایت از طریق آدرس http://www.1000site.ir قابل دسترس می باشد.
 ضمنا لازم به ذکر است وبگردی نسبت به محتوای سایتهای لینک شده مسئولیتی بر عهده نمی گیرد.
سه شنبه 7 تير 1390برچسب:, :: 19:0 ::  نويسنده : امير خليل
امروز در نیم‌کره جنوبی شب یلدا است و ساکنان جنوبگان در تاریکی چندماهه به سر می‌برند، اما در نیم‌کره شمالی بلندترین روز سال است و در مناطق قطبی می‌توان خورشید را حتی در نیمه‌شب هم مشاهده کرد.
در روز اول تیر که مقارن با انقلاب تابستانی است، خورشید در مناطق قطب شمال زمین غروب نمی‌کند. در مناطق قطبی شمالی زمین که بالاتر از عرض جغرافیایی 66.5 درجه هستند، شب گذشته خورشید غروب نکرد و علی‌رغم آن‌که در نیمه‌شب به کم‌ترین ارتفاع خود رسید، اما باز بالاتر از افق قرار گرفت و می‌شد آن را در آسمان دید. هرچه عرض جغرافیایی منطقه بالاتر باشد، این پدیده برای زمان بیشتری اتفاق خواهد افتاد، طوری‌که در نقطه قطب شمال خورشید بیش از 186 روز بالای افق باقی خواهد ماند و روز شش ماه به طول خواهد انجامید. 

در مقابل در همین منطقه منتها در نیم‌کره جنوبی، خورشید در زیر افق باقی ماند و طلوع نکرد. در منطقه جنوبگان هم هرچه منطقه به قطب جنوب نزدیک‌تر باشد، زمان بیشتری در تاریکی مطلق فرو خواهد رفت، طوری‌که در نقطه قطب جنوب، این تاریکی شش ماه طول خواهد کشید

این تصویر پانورامای زیبا هم در مناطق شمالی نروژ گرفته شده و حرکت خورشید را در 24 ساعت روز اول تیر 1384 نشان می‌دهد. خورشید به هنگام ظهر در بیشترین ارتفاع و در نیمه‌شب به کمترین ارتفاع رسیده است


صفحه قبل 1 2 صفحه بعد
پيوندها


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 3
بازدید هفته : 80
بازدید ماه : 102
بازدید کل : 4257
تعداد مطالب : 13
تعداد نظرات : 1
تعداد آنلاین : 1